Vindt antwoorden in onze FAQ

Bestellen


Kan ik per email of telefoon bestellen?
Nee, om fouten en misleveringen te voorkomen staan we deze bestelmogelijkheid niet toe.

Kan ik de bestelling die ik plaatste nog annuleren of wijzigen?
Als uw artikel nog niet verzonden is, is dit geen enkel probleem. Neem in dit geval contact op met de klantenservice en wij zullen uw wijziging, of annulering verwerken. Als uw bestelling reeds is verzonden, heeft u alleen de mogelijkheid om te retourneren, raadpleeg in dit geval onze retourvoorwaarden.

 

Ik heb geen orderbevesteging ontvangen, wat moet ik doen?
Binnen 2 uur verzenden wij een orderbevestiging. Heeft u deze nog niet gehad adviseren we u eerst te kijken in uw ongewenste e-mail van uw mailbox. Mocht u de e-mail niet kunnen vinden kunt u contact met ons opnemen via 0184-701311 of de contactpagina.

 

Betalen

Kan ik mijn betaling terugdraaien?
Als uw artikel nog niet verzonden is, is dit geen enkel probleem. Neem in dit geval contact op met de klantenservice en wij zullen uw wijziging, of annulering verwerken. Als uw bestelling reeds is verzonden, heeft u alleen de mogelijkheid om te retourneren, raadpleeg in dit geval onze retourvoorwaarden.

Betaling lukt niet, wat moet ik doen?
Het kan voorkomen dat er een storing is bij Ideal of één van de andere betaalmethoden, of er kan een storing zijn bij uw gewenste bank. Wij vragen u om op een later tijdstip nog eens te betalen.
Lukt het later nog niet, dan kunt u middels de contactpagina of telefonisch dit probleem aan ons melden, zodat we het kunnen oplossen. Heeft u door deze storing een korting misgelopen, neem dan contact met ons op en we regelen dit alsnog voor u.

Er is dubbel van mijn rekening afgeschreven, wat moet ik doen?
Het kan in een enkel geval voorkomen dat tijdens de betaling een dubbel bedrag van uw rekening is afgeschreven. Meld dit via de contactpagina dan kijken wij het voor u na. Zodra wij dit kunnen bevestigen wordt zo snel mogelijk het desbetreffende bedrag weer op uw rekening teruggestort.

Hoe voer ik mijn waardebonnen in?
In de overzichtspagina van de winkelwagen heeft u de mogelijkheid om uw waardebonnen te verzilveren onder het kopje ''Kortingcodes". Vul hier uw unieke code in en u ziet dat het eindbedrag direct wordt bijgesteld naar de waarde van uw bonnen.

 

Retourneren

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Zodra uw retourproduct met het retourformulier bij ons binnen is krijgt u van ons een bevestigings e-mail en wordt het bedrag binnen 14 dagen op uw rekening teruggestort.

Ik heb een product retour gestuurd en nog steeds geen bericht gehad, wat moet ik doen?
Neem in dit geval contact met ons op. We wijzen u er op, altijd uw retourartikel gefrankeerd te verzenden zodat u zeker weet dat deze aankomt.

Kan ik ook meerdere artikelen retourneren?
Dat is geen enkel probleem. Vermeld op het retourformulier nauwkeurig om welke producten het gaat en stuur daarna uw producten met retourformulier naar ons op.

 

Account

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
Ga naar het kopje klantenservice onderin de webwinkel, ga naar de pagina 'account'. Klik hierna op wachtwoord vergeten. Vul uw e-mailadres in. U krijgt direct een e-mail binnen met uw inloggegevens. Met deze gegevens kunt u uw account weer gebruiken en uw wachtwoord en klantgegevens aanpassen.

Hoe wijzig ik mijn klantgegevens?
Door in te loggen op uw persoonlijke account. Hier ziet u een een knop 'persoonlijke gegevens' en uw adressen, daaronder kunt u uw gegevens aanpassen of wijzigen.

 


Bij vragen of opmerkingen, neem contact op met ons klantenservice team!

Team Bachmuziekshop
info@bachmuziekshop.nl